Menu
Versindaba
  • Nuwe Bundels
    • Digbundels (2024)
    • Digbundels (2023)
    • Digbundels (2022)
    • Digbundels (2021)
    • Digbundels (2020)
    • Digbundels (2019)
    • Digbundels (2018)
    • Digbundels (2017)
    • Digbundels (2016)
    • Digbundels (2015)
    • Digbundels (2014)
    • Digbundels (2013)
    • Digbundels (2012)
    • Digbundels (2011 & 2010)
  • Resensies
    • Resensies
    • Resensente
  • Gedigte
    • Gedigte (A-L)
    • Gedigte (M-Z)
    • Kompetisies
    • Vertalings
      • 100 Duitse bestes uit die 20ste eeu
  • Digters
    • Digters
    • Onderhoude
    • Stemgrepe
  • Skryfhulp
  • Borge
  • Oor Versindaba
    • Kontak
Versindaba
27 December 20104 September 2013

Andries Bezuidenhout. Nostalgie in volkleur?

"Eternal Child" deur Irma Stern

Insiggewende onderhoud deur Elmari Rautenbach met Stephan Welz in By. Hulle gesels oor hoekom Irma Stern en Pierneef so goed verkoop. Welz aan die woord:

“As daar oor ’n kunstenaar gegons word soos nou oor Irma Stern, verkoop sy net meer. Ek het onlangs ’n verkoper gehad wat besef het die Stern in sy huis is dubbel die waarde van die huis. Sulke stories dra by tot die momentum… Natuurlik het dit ook te doen met smaak. Suid-Afrikaners soek kleur. (William Kentridge het vroeg al besef hy’s nie goed met kleur nie en spesialiseer in mediums sonder kleur. Hy verkoop daarom in die buiteland veel beter as hier.) Hulle soek olie op doek… En Suid-Afrikaners is nostalgies. Sowel Stern as Pierneef het daardie element…”

Tog dink ek William Kentridge het ook ʼn sterk nostalgiese invloed in sy werk – die teruggryp na swart-en-witfilm. Dalk eerder wrang nostalgie? Muizenberg se Art Deco hotel, vol vakansiegangers en diktators, beeste op die strand, mense wat in die vlakwater gedoop word. En Soho Eckstein wat in sy seilstoel op die Muizenbergstrand sit. Gaan kyk gerus na Tide Table hier.

Uit Kentridge se "Tide Table"

Deel:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Like this:

Like Loading...

Lees meer

← Andries Bezuidenhout. Hul laaste dae in Johannesburg, skets 2b
Andries Bezuidenhout. Muizenberg, Renovators Dream →

Lewer kommentaar Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Meeste gelees

  • Joan Hambidge. Kerstyd 2024
  • Resensie: “’n Ander wêreld” (Eunice Basson)
  • Anne-Marie Bartie. alpha centauri
  • Anne-Marie Bartie
  • Stephan du Toit. Witgatboom

Nuutste bydraes

  • Joan Hambidge. Bestekopname
  • AVBOB Persverklaring
  • Willem M. Roggeman. De meerwaarde van de verbeelding
  • Joan Hambidge. Brief, 10 November 2025
  • Carina van der Walt. Paryse dagboek

Nuutste kommentaar

  1. Marlies Taljard on Nuwe publikasie: “Troilus and Criseyde” in Afrikaans vert. deur Johan Boje10 November 2025

    Besonder insiggewende inleiding wat onmisbaar is wanneer mens so 'n vertaling lees. Baie geluk met 'n wêreldklas vertaling John Boje.

  2. Peet van Schalkwyk on Peet van Schalkwyk. Camdeboo, Van der Waltshoek10 November 2025

    Baie dankie Vds

  3. VDS Brink on Peet van Schalkwyk. Camdeboo, Van der Waltshoek8 November 2025

    Peet, dit is aangrypend mooi!

  4. Bernard Odendaal on 100 Duitse Bestes: Erich Fried (1921-1988)3 November 2025

    Dankie, Joan.

  5. Joan Hambidge on 100 Duitse Bestes: Erich Fried (1921-1988)31 October 2025

    Was es ist! Puik vertaal.

Kategorieë

  • Artikels, essays, e.a.
  • Binneblik
  • Blogs
  • Digstring
  • Gedigte
  • Kompetisies
  • Nuus / Briewe
  • Nuwe Publikasie
  • onderhoude
  • Onderhoude
  • Resensies
  • Stemgrepe
  • Uncategorized
  • Vertalings
  • VWL 50 jaar later
  • Wisselkaarten
©2025 Versindaba | Ontwerp deur Frikkie van Biljon
%d